torsdag 6 maj 2010

Torsdag

Ja min uppdatering har inte vart på topp dom senaste dagarna precis. Det har ni kanske märkt. Men har legat sjukt nästan hela veckan och tisdag var jag sängliggandes (bokstavligt talat). Så illa var det faktiskt där ett tag. Nåväl, är i princip frisk nu så det blir skolan imorgon. Sen kanske piteå en sväng vet inte ännu. Vad kvällen har att erbjuda är ännu osett. Något kul får man väll hoppas på.

Kan bara säga att min katt har varit riktgt duktig idag. Han kom hem och la en stor fet jävla råtta framför bron. Nu är det inte en liten jävla näbbmus vi snackar om, bara kroppen är då minst 1,5 dm + svansen då. Så den var rätt äcklig. Kan ju säga att jag verkligen älskar när han gör så.. Eller så inte! hoooaa.

Nåväl, nu hade jag tänka krypa ner i sängen och se en film :)
Pussss!
(det gick inte att ladda in bilder nu, så kommer lite bilder imorgon ist :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar