lördag 8 maj 2010

Lördag

Orkade verkligen inte skriva något när jag kom hem igår så det får bli nu istället. Efter skolan drog jag med pappa till piteå iallafall och kollade på en bil. Var om på några affärer och så sen till garaget och kolla nå gorm sen och handla på storheden och sen till råneå. Var och åt på bk då sen lämnade han mig hos Matilda.

Sen gick jag och Hanna upp på byn och hämtade en pizza och gick hem med den till Nisse. Fixade lite småsaker hos Hanna. Sen gick vi ner till älven. Satt där och hade det trevligt med lite folk. Var en sväng med Amanda och Daniel och snurrade sen tillbaka ner till älven. Satt mig med lillviktor i kingen ett tag. Sen kom andra victor också. Satt dära ett tag sen en stund med Elina vid elden och sen skjutsade jag och victor hem viktor och sen for vi å snurra en sväng sen tillbaka till älven.

Sen där någon gång skjutsade viktor upp mig på byn så åkte jag med pappa hem. Blev en film och sen sova då.

Är bara jag och pappa hemma i helgen så det är rätt så jäkla chill. Hanna kommer hit senare idag och då ska vi till töre och sitta barnvakt i någon timma sen blir det nog råneå skulle jag tro. Jag slänger in några bilder i ett inlägg lite senare!

Nu ska jag ta och städa mitt rum!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar