söndag 16 maj 2010

Söndag

Godmorgon! Igår kväll var väll ganska så trevlig ändå. Orkade ju som inte fara åt piteå något. Gick upp till stefan först iallafall sen gick vi upp på byn och då kom victor och sen massa andra. Satt där ett tag sen drog vi uppi sandsilon. Gjorde upp en eld och satt där ett tag. Ganska trevligt. Sen åkte vi ner till råneå igen och satt oss på bk. Snackade med nå folk där osv. Sen ner på skolgården ett tag och sen till älven. Tänkte väll göra upp en eld dära men det blev aldig. Jag Victor och Stefan for en sväng själva istället. Ganska trevligt. Sen for victor hem så jag och stefan mötte upp stefan på byn och var med han ett tag. Sen bad jag pappa komma och hämta mig så blev det hem och sova. Var väll hemma kring halv tre någon gång.

Vaknade kring halv två idag av att peter ringde och väckte mig. Ska nog ta och hoppa i duschen snart och plugga lite körkorts teori.

Vi hörs!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar