söndag 23 maj 2010

Söndag

Från stan ;)

Nu är bilen finfin ;)


För det första kan jag dra snabbt vad jag inhandlade igår i stan, eller mamma åt mig ;p haha. Blev ännu ett par nya skor, två stickade tröjor från gina, ett par solglajjor, två par tights, och en ny väska. Plus att jag väntar på ett paket från bubbleroom med två par leggings och ett paket från hm med en tröja som borde komma i veckan om jag har tur :)

Iallafall igår kväll var det trevlans. Orkar inte dra i detalj vad vi gjorde, var hos hanna där ett tag också och sen dom sista timmarna var jag med victor ;) Käka pizza i lekparken också, haha. Nå iallafall tog jag mig en sovmorgon idag, klev inte upp försen kring tolv tiden. Sen bara tagit det lugnt hela dagen. Följde med till stallet också för första gången på tre veckor också. Har tömt hela garderoben och dom två plåt-skåpen på grejor. Gav bort massor till syrran några saker gav jag till ridklubben också och dom finaste sakerna packade jag ner i en låda och tog hem. Blir att spara om sakerna om man någon gång köper sig en ny häst :) Har bara alla täcken åde att gå igenom nu så är det nog klart allt i stallet.

Nu sängen och se film + sova!
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar