söndag 9 maj 2010

Söndag

Ja, efter att dom äntligen kom hem där kring 12 tiden någon gång åkte jag och hanna till råneå iallafall, gick upp på bk och växlade nå pengar sen gick vi till hanna. Åkte med Daniel till penti sen och satt där vid elden nån timma å gjorde väll inte så där väldans mycket dära. Var väll tillbaka hos hanna vid tre och då blev det sova för oss.  Kan iallafall sammanfatta att denna helg har varit extremt lugn. Men det fixar vi nästa helg då det blir lång helg. Då blire nå helt annat! :)

Sen idag vakna vi inte försen halv två kanske. Då gick vi upp på byn och sen åkte jag med pappa hem. Efter det har jag suttit i någon timma och skrivit på min deckare till skolan och är äntligen klar med den! Jävligt skönt kan ska jag be och få tala om. Har gjort klart en inlämnings uppgift i teknik också så nu är det bara två prov och plugga till kvar. Sen går vi ut på prao. Ska bli så jäkla skönt alltså!

Nu ska jag iallafall ta och lägga upp några bilder här och sen gå ner och se lite tv :)
Puuuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar