lördag 15 maj 2010

Lördag

steeekh säger jag ju som bara. Klev upp kring nio, var tvungen släppa ut hunden då eftersom att ingen annan är hemma och efter det kunde jag ändå inge somna om. Så tog och åt frukost och sen gick jag ut i den stekade solen och la mig på studsmattan och försökte få lite färg. Samtidigt som jag försökte plugga körkorts teori. Förhoppningsvis lite brunare och lite smartare nu då!

Låg där och stekte i någon timma sen kom peter förbi en sväng. Tog det lugnt och sen for vi en sväng med hans bil å kolla läget här i siknäs. Sen tog vi skrutten en sväng också. Sen har jag städat lite osv och precis duschat. Nu ska jag bara föna håret, sminka mig å sen fixa håret åde sen ska jag ringa min söta mormor om skjuts till råneå och sen ser vi vad som händer.

Orkar verkligen inte dra iväg till nå piteå idag inte.. Känder verkligen inte för det kan jag säga. Men nu ska jag iallafall ta och börja sminka mig :)

Vi hörs!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar