onsdag 28 april 2010

You will see a side of love you have never known

Har inte mycket att skriva. For till stallet kring fem tiden med pappa, men syrran hade redan fixat allting så vi for och handlade och sen direkt hem. Har gjort bort lite läxa ( försökt ) och sen sett lite tv osvosv.. Andra avenyn klockan nio! ÄNTLIGEN, veckorna går för sakta, eller är det de som sänds för sällan? haha.

Blir iallafall vetrinären imorgon. Gode nervös, nja alltså inte för att jag tror det är något, men man vet ju som aldrig.. Kan ju alltid vara det. Då ger jag då upp kan jag säga er. Går allt som det ska, så blir det nog stallet efter skolan igen och leta igenom alla våra täcken och se vad vi egentligen har å se vad man ska packa ner. Fan vad jobbigt det kommer kännas.. Aja, har ju valt det själv och det är så det ska förbli. Fredag sen kommer jag nog inte hinna med stallet något tror jag. Valborg förfan.

Jojuste, halv dag imorgon, 11,40 imorgon. Härligt.

Nåväl, ska kika fejjan lite och hastnet sen andra avenyn!
Puuuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar