söndag 25 april 2010

Lördag

Trevlig kväll igår faktiskt! Till viss del. Började iallafall med att jag for hem till matilda. Satt där ett tag och vänta medans matilda fixade sig åde. Sen kom hanna inklampandes också! Vi tog en promenad till uno och hyrde en film å sen tillbaka till matilda. haha, fyfan så dom höll på dära sen.. haha kan länka en film på fb så får ni se! haha.



Sen gick vi iallafall ut och en sväng runt byn och kolla läget. Sen gick vi till församlinghemmet där allt folk satt vid en eld. Mycket trevligt... nja, inte riktigt min grej det dära.. For å prata lite med löken sen också, sen tillbaka dit så gick jag och stefan en sväng och pratade åså. Sen kom victor och hämtade oss så for vi iväg. Till och med jag fick köra då! Riktigt duktig jag är alltså. Sen fick stefan köra så var den andra viktor med också. For runt och gorma på lite bara. haha :) Trevligttrevligt.

Där kring två börja vi fara hem mot mig. Satt hemma hos mig ett tag och tog det lungt, sen strax innan fyra drog dom hem igen. Då blev det då sova! :) Kan lägga in nå bilder hära nu då... Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar