torsdag 29 april 2010

Torsdag

Ja, har inte alls kunnat skriva något idag. Men iallafall åkte med mamma till råneå och lämnade madde på skolan och sen drog vi ner till stallet. Vetrinären sa då att han inte kommer försen på typ 1,5 timma så ides inte sitta dära så mamma skjutsade upp mig på skolan och hämtade mig en timma senare igen.

Alllt gick prima med vetrinären! Fyfan så skönt alltså. Hoppas allt går vägen nu då. Sen tillbaka på skolan och så gick jag och hanna hem till henne. Sen ut på promenad! Jävla duktiga vi är. Sen gick vi upp på konsum och handlade mat och sen hem igen och så lagade vi (hanna) tacos. Efter att vi hade ätit så knallade vi över till matilda och var där ett tag.. Sen tillbaka till henne, sen drog vi till gårn och kollade läget dära.. Inget vidare kul hände ju som dära.. Inget ovanligt!

Sen där vid sju gick vi upp på byn igen och så tog jag bussen till jämtön. Mamma hämtade mig där för hon var ändå redan i jämtön så. Sparade några kronor iallafall när jag slapp åka till töre. Sen har jag hunnit med att stoppa upp studsmattan också, inte för att jag brukar använda den men.. haha, vettefan varför vi stoppa upp den ens, men iaf nu står den då dära. Sen tog jag en låååååång dusch, fyfan så skönt.

Nu blire iallafall att plugga lite engelska glosor tills imorgon och sen sova! :)
Taggar valborg imorgon hörrnini! ;))
Puuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar