fredag 23 april 2010

22,35

Jaa, det blev inge å fara ut ikv, hände ju som inget speciellt kul så blev å kika lite film med mor&far, fara ut å köra lite bil osv.. Tror det blir sova tidigt också, upp å iväg och kika på robban-träning imorgon. Sen tagga fest imorgon, kan ju iallafall hoppas!

Jag orkar verkligen inte fixa bloggen något mera än så hära..? Jag menar, till vilken nytta.. haha :) Det får bli ett senare projekt isåfall !

Juste, promenerade till stallet efter skolan idag. Började sortera lite i all ragges utrustning. Packade ner i en stor låda, sadel osv ja det som ska med han. Vill bara skicka med allt känns det som ! Men så blir det ju inte, men litegrann.. Men det var jävla jobbigt. Ska ta tillvara på den hära veckan nu då ! <3

Jag kan i ett inlägg lägga upp lite bilder, lite nyare.
Men nu ska jag iallafall sparka igång en film och lägga mig och se den, lär ju somna!
smsa, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar